Alla inlägg den 15 november 2012

Av Izzan Lordenholm - 15 november 2012 18:39

Nu har jag gjort en gästbok som ni kan skicka in bilder,pyssel eller recept ni vill at jag gör ett inlägg om! Om ni går till vänster på min blogg ser ni min menyavdelning, ni skrollar så ni kommer längst ner sen finns den där måste äta nu och godnatt så länge! <3

 

//MVH LillaBloggaren Pöss!

Av Izzan Lordenholm - 15 november 2012 18:24

Heej! 

Nu tycker jag faktiskt att ni kan ta och skicka in bilder och pyssel till mig med! (asså det vore ju kul! :) ) Det vore faktiskt jättefint av er om ni skickade in recept eller pyssel eller bilder eller nåt sånt om ni vill då då!

 

//MVH LillaBloggaren hej så länge jättefina er!

Av Izzan Lordenholm - 15 november 2012 18:12

Heej igeen!

vill ni dela och prata och visa era vänner och dela på fb twitter och annat om denna blogg så skulle jag bli så glaad! Jag vill att ni frågaar och kommenteerar! det vore     !!!

Så gör det! Prata klara färdigaaaaa....GÅÅÅ!!

Så skynda er nu att prata prata praataa! Nice! Ni ägeeerr!!         

 

//MVH LillaBloggaren äälskaar eeer!!

Av Izzan Lordenholm - 15 november 2012 14:15

Hej! Idag tänkte jag skriva hur ni kan göra ett litet pepparkakshus! (Går inte att äta! :D) Då har ni nåt att pyssla med ett tag! :)

 

Ni behöver:

Mycket kartong

Målarfärg/färgpennor vilket som

Pärlor

Glitter

Papper i olika färger

Snören i olika färger

Lim

Sax

Tejp

Maaassor av kartong

 

Så här gör ni ert pepparkakshus:

Ni börjar med att klippa ut två fyrkanter fast med två långa sidor! ( glömt vad det heter! x_X) Sen 2 såna till dom ska bli tak. Sen ska ni klippa ut 2  fyrkanter fast lika hög som huset och en spets. Detta ska vara i kartong. Sen klipper ni en dörr ni kan rita ut med blyerts först! Men en sida ska ni inte klippa för annars ramlar dörren ju av :c . Sen kan ni göra fönster om ni vill! Sen kan ni börja smycka ut det om ni vill! :) Jag ska lägga ut bilder så ni kan få lite insperation!

//MVH LillaBloggaren!

      <-----Äkta! Ni kan göra i kartong!

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken dag är bäst?
 Fördelsedagen
 Julafton
 Påsk
 Semmeldagen
 Nyårsafton
 lördag
 skolavslutning
 Alla! ♥♥♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

skicka in pyssel,bilder eller recept


Ovido - Quiz & Flashcards